Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Nowe nagranie z Life is Strange: True Colors; nowa grafika pomoże lepiej oddać emocje
Na materiale udostępnionym przez studio Deck Nine Games możemy zobaczyć sam początek rozgrywki, kiedy główna bohaterka – Alex Chan – rozmawia z pracownicą socjalną. Odpowiada ona na serię pytań na temat zbliżającej się przeprowadzki do małego miasteczka Haven Springs w stanie Colorado. Ten krótki filmik pokazuje, że grafika w grze znacząco się poprawiła w porównaniu do pierwszych odsłon serii, za których produkcje odpowiedzialne było studio Dontnod Entertainment. Na twarzy Alex widać nawet najsubtelniejsze emocje, a gracze mogą bez problemów odczytać, jak bohaterka czuje się w danym momencie, nawet kiedy milczy. Deweloperzy wykorzystali podczas produkcji gry nowoczesne technologie, takie jak performance capture i byli w stanie dobrze odwzorować subtelność ludzkiej mimiki, uwzględniając przy tym m.in. ruchy gałek ocznych.



Pierwszy raz w przypadku serii Life is Strange Deck Nine Games zdecydowało się nagrywać jednocześnie animację całego ciała i twarzy wraz z dubbingiem. Zak Garriss ze studia Deck Nine Games powiedział w niedawno przeprowadzonym wywiadzie, że proces ten przypominał mu „kręcenie programu telewizyjnego”. Na temat doświadczenia związanego z produkcją gry wypowiedziała się także Erika Mori, aktorka, która wcieliła się w Alex Chan. Stwierdziła ona, że możliwość, by tylko jedna osoba była odpowiedzialna zarówno za fizyczność postaci, twarz jak i jej głos, sprawiła, że jej występ był bardziej autentyczny i organiczny.

Life is Strange: True Colors będzie opowiadać historię Alex Chan, która jest obdarzona mocą pozwalającą jej na odczytywanie i absorpcję ludzkich emocji. Bohaterka wykorzysta swoje zdolności, by zbadać sprawę tajemniczej śmierci jej brata, który rzekomo zginął w wypadku. Podczas zabawy gracze będą mieli możliwość eksploracji malowniczego Haven Springs i prowadzenia licznych rozmów z mieszkańcami miasteczka. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych odsłon tego cyklu, kluczowe dla fabuły będą wybory graczy, które będą miały wpływ na rozwój wydarzeń. Nowością w serii będzie brak podziału gry na epizody.

Alex ma nadprzyrodzoną wrażliwość na stany emocjonalne innych. I to nie tylko umiejętność czytania lub bycia świadomym emocji innych ludzi. Jeśli ludzie wokół niej odczuwają wściekłość, żal lub przerażenie, emocja przytłacza Alex i ona też je czuje. Daje jej to empatyczny związek z tą osobą i daje jej wgląd w to, co motywuje tę osobę do czegokolwiek, przez co ta osoba może przechodzić – powiedział Garriss.

Źródło:
Miłosz Piotrowski - GRY-OnLine
Klemens
2021-04-22 17:29:59
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow